Reklamační řád
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem. V případě oprávněné reklamace dojde k opravě, nebo výměně zboží. Takové zboží bude odesláno na náklady prodejce. Nebude-li oprava, či výměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že zásilky nesmí být v žádném případě odeslané k reklamaci na dobírku. V takových případech se vrátí zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.